Súťaž

22:43

Pozor vyhlasujem veľkú Mikulášsku súťaž!

Súťaž sme tu už dlho nemali a keďže sa nám blížia Vianoce, rozhodla som sa jednu pre vás pripraviť.
Zapojiť sa môže každý. Stačí sa len prihlásiť k mojim čitateľom a nechať mi dole v komentároch kontakt. Žrebovať budem na Mikuláša a jedného z vás obdarujem darčekmi.

A čo môžete vyhrať?
Malé, milé zbytočnosti...

  • Vianočných jelenčekov na zavesenie
  • blok na zapisovanie napríklad receptov, s "kapkejkami" na obale a s magnetkou
  • trošku infantilnú pásku s nálepkami 
  • krém na ruky so sladkou vôňou karamel-čokoláda 


Dúfam že niekoho potešia...
Biba

You Might Also Like

26 komentárov

  1. mňa potešia :) katka.0811@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je nádherný :), moc by mě to potěšilo
    xoxo.L@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rozkošné vecičky si vybrala :))
    RubyTheCrystal@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné dárečky....jenicek76zavinaccentrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vies ako by sa tym jelencekom pacilo u mna na stromceku? :) a kolko kremov ja miniem? :) posluchala som, aj cizmu dam do okna aj basnicku poviem! :) dakujeeeem simona.marekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. happy.lenulka@seznam.cz ten jelen čeká na mě ;) určitě

    OdpovedaťOdstrániť
  7. fakt milé:)
    galandova.evka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To je rozkošná giveaway :)
    Sleduji jako Charmedka
    charmedka92@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. those looks lovely...wanna follow each other? just tell me if u follow me, then i'll follow u back immediatley.

    Loves
    trokesland.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jeej, to by ma potešilo :) sonjatokarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. naprosto dokonalý <3 ti jeleni jsou táák roztomilý :3 :D a krémy od essence prostě miluju :D fakt by mě to potěšilo ;) :D
    nakousnutyjablicko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mňa poteší určite, je to dokonalé! :)
    nicolettevalkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. mna urcite potesi :) m.dercova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To je ultra roztomilý:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. neviem sa rozhodnut, co sa mi paci viac :D kazdopadne ak nevyhram, tak si aspon neobhryziem ruky - pretoze ak ten krem vonia autenticky, tak by mi to realne hrozilo :D

    sonulienocka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nedá sa odolať takým milým drobnostiam:)
    m.

    moncika66@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Super vecičky a ešte na Mikuláša. Niet čo dodať.
    ruzenka.b@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Bibka, jelenčekovia sú rozkošní. A čo sa týka krémov, ja si kupujem len s vôňou karamelu, vanilky alebo kokosu :-)). Milujem tieto vóne... a ešte mandle :-). rikinka33@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jeeeeeej akí sú milí :)
    miriama.vargova121@gmail.com

    pozývam ťa i ku mne na GA
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sleduji jako: By-Moni

    Email: ByMoniBlog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Sleduji jako Guf1994
    liverpoolskafanynka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Pěkný blog. Milé mikulášké potěšení :-)
    pajdula@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Taky se hlásím k pravidelným čitatelům (a nejen to) tohoto inspirativního blogu. Krásný advent přeji!
    k.klara007@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe