Radox

21:13


Už dávno som tu nespomenula kozmetiku, ale nedá mi, aby som sa nepodelila s mojim  najnovším objavom, ktorým sú sprchovacie gély z Radoxu.
Najviac ma na nich baví svieža, tak trochu pánska vôňa. Milujem citrusové vône v sprchových géloch, ktoré ma ráno preberú a nabijú energiou. Hoci sprcháče typu 2 v 1 nemusím, tieto mi prídu mimoriadne vydarené. Ideálne sú po športovaní, na rýchle osvieženie a umytie vlasov. Ďaľšie veľké plus u mňa majú aj vďaka praktickému tvaru, páči sa mi, že si sprcháč môžem odložiť hlavou dolu a tým sa uľahčí aj používanie.

A tieto dva sú momentálne moje obľúbené : Posiľujúca zmes s citrónovou trávou a morskou soľou a  Povzbudzujúca zmes s mätou a citrónovým olejom.

You Might Also Like

0 komentárov

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe