Koláčik na víkend "Oreo cheesecake"

22:08

Konečne je piatok, mám pocit, že tento týždeň bol nekonečný! Dnes mám pre vás sladkú inšpiráciu na víkend v podobe nepečeného oreo cheesecake. Jednoduchý, zložený z dvoch vrstiev,  spodnej chrumkavej vrstvy z  oreo keksíkov a vrchnej tvarohovo-čokoládovej. Podstatné je, si ho v predstihu pripraviť a dať chladiť na niekoľko hodín do chladničky a nezjesť všetky oreo keksíky samotné ešte pred prípravou /nám sa to niekedy stáva/.

Oreo cheesecake

tortová forma 26 cm

Korpus
  • Oreo keksíky 250g
  • 70 g maslo
Čokoládová plnka
  • 500 g tvaroh /použila som plnotučný, môžete použiť aj light/
  • 2 ks kyslá smotana
  • 200 g čokoláda na varenie
  • 1PL hnedý cukor /podľa chuti/
na ozdobu: rozdrvené keksíky, kakao, alebo nastrúhanú čokoládu...


Korpus si pripravíme z rozdrvených sušienok, ktoré zmiešame s roztopeným maslom. Vytvoríme tak masu, natlačíme ju na dno tortovej formy a necháme v chladničke, kým si nepripravíme aj tvarohovo- čokoládový krém. Na ten si roztopíme čokoládu a pomaly ju vmiešame k tvarohu, nakoniec primiešame aj kyslú smotanu a prípadne dosladíme.
Tvarohovo-čokoládový krém navrstvíme na korpus a dáme spolu zachladiť minimálne na tri hodiny do chladničky. Vrch môžeme ešte dozdobiť sušienkami, kakaom, alebo čokoládou.

Ku káve ako stvorený...

Pekný víkend všetkým!
Biba

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Za takové články by se mělo trestat - mám teď hrozný hlad. :D Vypadá nádherně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. yummy .:-). Ja som včera robila s jablkami navrchu, ale čudný recept, cesto je ako mrvenička..síce drží pokope a chutí, ale cheesecake to nie je ako má byť. No aj nepodarky musia byť občas :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oreo mají děti rády, že bych to vyzkoušela? :-) Děkuji za tip.

    OdpovedaťOdstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe