vintage shop NOX

22:35

Tí, ktorí môj blog sledujete dlhšie, ste si určite stihli všimnúť moju posadnutosť vintage vecičkami......Milujem vintage veci, módu, doplnky, dekorácie do bytu. Nedávno sme objavili  rozkošný obchodík v centre Bratislavy, odkiaľ sa rozhodne nedá odísť bez toho, aby ste si neodniesli aspoň nejakú drobnosť. Strávite tu aj niekoľko hodín vyberaním...Rozkošné chic kabelky, hodvábné blúzky, starožitné šáločky a sklenené vázy, ktoré si pamätám z detstva z babkinho sekretára, doplnky, kožené topánky, hračky. Fascinuje ma tento svet plný nadčasových pokladov, ktoré nestrácajú svoj pôvab a narozdiel od svojich majiteľov nestarnú. Kabelka, ktorú pred tridsiatimi rokmi pyšne nosila vaša babka je dnes stále rovnako elegantná a in. 

Nech sa páči vstúpte do sveta, kde sa čas zastavil... 

och kabelky... aké krásné a nadčasové...


alebo si vyberiete niečo do bytu, napríklad novú šáločku na kávu...

ktorú farbu vázy by ste si vybrali? ja sa stále neviem rozhodnúť

Keď budete mať cestu okolo, nakuknite do tohto obchodíka, kde si každý niečo vyberie. Nájdete ho v Bratislave na Ventúrskej ulici, vo dvore VŠMU, viac nájdete tu.

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Takéto obchodíky zboznujem. Dakedy len tak sa pokochať, dakedy si kúpiť nejakú drobnosť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásnej obchod, přesně takovýhle mám moc ráda, až někdy přijedem domů do ČR, tak si asi nakoupím děsně moc věcí jen jsem zvědavá jak budu řešit dopravu...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je presne typ obchodíku v ktorom by som sa vedela zavŕtať aj na celý deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkný obchod :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jsem absolutní blázen do vintage módy, v sekáčích jsem aspoň jednou za měsíc, abych tam našla ty pravé neopakovatelné kousky, a tak bych tento obchod třeba jednou i ráda navštívila (i když myslím, že by moje peněženka poté byla o hodně lehčí :). Jsem ráda, když se tyto věci dostávají do podvědomí veřejnosti, stejně jako se nyní mluví dost i o podobné kosmetice, protože tohle určitě není špatně! A ty hrnky.... absolutně nejhezčí :)

    OdpovedaťOdstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe