Čokoládové dezerty

7:44


Na teplé a jarné počasie si ešte budeme musieť zo pár týždňov počkať, tak prečo si nezlepšiť náladu nejakým dobrým čokoládovým dezertom? Dnes som si pripravila malú hitparádu čokoládových dezertov, ktoré si doma robievame.

1. Čokoládová pena- nepoznám jednoduchší recept s luxusným výsledným efektom, ako je tento. Budete potrebovať len 2 ingrediencie, plus obľúbené ovocie a pripravený je raz-dva. Postup nájdete tu.


2. Oreo cheesecake -nepečený, s chrumkavým základom a čoko-tvarohovým krémom tu.


3. čokoládové košíčky s tvarohovou penou a jahodami sú nielen vynikajúce, ale sú aj také krásne, že vám bude ľúto si z nich odkusnúť, tu.


4. čokoládový koláč- luxusný, plný čokolády a bez múky! asi môj najobľúbenejší. Recept nájdete tu.


5. horúca čokoláda- samozrejme nesmie v mojom zozname chýbať! no kto by ju nemal rád ? - nápad ako si ju pripraviť- tu.


6. čokoládové lanýžky- luxusné bonbóny s chuťou mäty vyskúšajte podľa tohto receptu tu.


7. cviklovo-čokoládový- najskôr som cviklu nemohla ani cítiť ale konečne som jej prišla na chuť, recept na tento cviklový nájdete tu.

A ktorý máte rady vy? ak máte nejaký obľúbený, šup s ním sem, rada sa inšpirujem. A nezabudnite na súťaž!

Na záver ešte citát, ktorý som objavila v jednej čokoládovni.


Krásny víkend!
Biba

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Zbožňujem čokoládu a čokoládovými dezertami by som nikdy nepohrdla. Tie muffinky ma ale zaujali najviac :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To jsou parádní dobrůtky! To musím určitě něco vyzkoušet! Mňam ♥ Už teď slyntám ,)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe