Zapečené tortilla čipsy s pikantnou salsou

23:06


Taká malá improvizácia na mexický spôsob. Voňavé, farebné a pikantné.
Recept som nedávno videla na TV Paprika a pravý názov vám nepoviem, lebo si ho ani nepamätám. Do salsy môžete pridať okrem papriky a paradajok aj kukuričku, alebo fazuľu. Ja som použila iba farebnú papriku, cukinu a krájané paradajky v konzerve a na miesto tvarohu, oproti pôvodnému receptu, som zmiešala na drobno nakrájanú fetu s jemným tvarohom.
   

Zapečené tortilla čipsy s pikantnou salsou
  • tortilla čipsy
  • cibuľa
  • krájané paradajky v konzerve
  • žltá, červená, zelená paprika, nakrájené na drobno 
  • cukina
  • cesnak
  • soľ
  • červená paprika
  • čili paprička
  • olej
  • 1 tvaroh /alebo feta zmiešaná s jemným tvarohom
Najprv si pripravíme omáčku. Na oleji si osmahneme cibuľu,osolíme a  pridáme červenú papriku. K tomuto základu primiešame nakrájané papriky aj čili a chvíľu za stáleho miešania restujeme asi 10 min. Pridáme nakrájanú cukinu, cesnak, paradajky, dochutíme soľou a dusíme asi ďaľších 10 min. Pridanie čili nechám na každého, koľko zvládne, môžete si úplne na koniec pridať čili omáčku podľa chuti. 


Do zapekacej nádoby si postupne vrstvíme čipsy, omáčku a na koniec tvaroh. Toto môžeme zopakovať  aj v ďaľšej vrstve. Dáme zapiecť 200°C/asi 15 min.
Krásna farba čo poviete? Ak máte radi pikantné jedlá ako ja, určite si toto farebné jedlo obľúbite.


You Might Also Like

15 komentárov

  1. To vypadá zajímavě, asi to budu muset vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ak máš rada pikantné jedlá určite :))))

      Odstrániť
  2. Bibi, tieto tvoje večerné príspevky o jedle ma raz zabijú :)) Veľmi zaujímavý recept, určite by nadchol môjho muža, hlavne keby som pridala nejakú klobásu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňáááám, a co teď? Jsem v práci až do pěti a mám na to chuť! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď tak na to pozerám a vybavujem si tú chuť aj ja :))))

      Odstrániť
  4. Tyy jo, to vypadá dobře :) mám ráda pikantní jídla, tak to možná zkusím :) nikdy by mě tahle kombinace nenapadla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. toto je kombinacia veci, ktore uplne zboznujem! Tento recept urcite skusim!

    Inak ak ta zaujimaju moje oblubene majove vyrobky najdes ich tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/06/oblubene-vyrobky-maj.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To musí být úžasný, nikdy jsem takovou dobrotu neviděla. Úplně exotické! :D

    OdpovedaťOdstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe