DIY balzám na pery

22:14

Dnes tu mám niečo úplne iné ako jedlo a síce ako si vyrobiť balzám na pery. Rúže veľmi nemusím aj keď veľmi sa mi páčia tie červené, mne jednoducho nepristanú a tak si miesto nich kupujem rôzne voňavé balzámy na pery. Najradšej mám keď navyše aj trošku farbia a práve taký som si sama vyrobila.
Ako základ som použila vazelínu z DM, k nej som primiešala trošku z rúžu a nechala stuhnúť v chladničke v malej plechovej krabičke,pôvodne od cukríkov.


Máte aj vy nejaký nápad na vlastnú kozmetiku? Vyrábate si niečo samy?

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Dobrý nápad Bibo, docela jsi mne navnadila a nějaký podobný balzám na rty určitě vyzkouším!:-)

    OdpovedaťOdstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe