Fish and chips

12:11


Tak tu je jedna alternatíva ako ponúknuť rybu aj deťom. Z mojej vlastnej skúsenosti viem, že deti majú radi rybie prsty, ale rybu  vôbec nemusia, a keďže z hľadiska výživy sú rybie prsty úplný odpad a ryba zase pochutina veľmi zdravá, rozhodla som sa urobiť kompromis.

Rybacie fašírky
  • mrazené rybie filety- losos, treska... /môže byť aj filé/
  • vajce
  • strúhanka
  • soľ
  • koreniaca zmes na rybu
Rozmrazenú rybu zbavíme kostí, pomelieme, alebo rozmixujeme, pridáme vajce, na zahustenie strúhanku /ak je zmes hustá môžeme pridať trocha mlieka/, ochutíme a vytvarujeme fašírky, prípadne prsty.Ja som do zmesi pridala aj krabie tyčinky.




Smažíme na rozpálenom oleji, po usmažení prebytočný tuk necháme odtiecť do papierových utierok a podávame. Ja to podávam s hranolkami, ktoré pečiem v rúre. Výborne sa k tomu hodí majonéza, alebo jogurtový dresing ochutený kôprom.

V kombinácii s hranolkami a s majonézou to deti budú určite milovať!





Dobrú chuť!





You Might Also Like

8 komentárov

  1. Vďaka za recept, určite si pochutíme. Veľakrát som sa na tieto fašírky chystala, ale teraz, keď ich vidím "naživo" .... už aj ukladám.
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňamka, si mi narobila chúťky!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bibi, výborná varianta Fish&chips :)

    OdpovedaťOdstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy

Subscribe