Simo pastry

23:08

Jedna z  kaviarní, ktoré sme nedávno testovali je cukráreň Simo pastry nachádzajúca sa pod Michalskou bránou. Káva ma síce nenadchla, čo sa týka kávy som dosť náročná, ale za to majú vynikajúce zákusky, ktoré si samy robia. Veľké plus majú u mňa za detský kútik pre menšie deti a pre väčšie decká majú playstation. Takže pre rodinu s deťmi ako stvorené. Sympatické sedenie vo vnútri aj vonku a pokiaľ ste ešte neochutnali slávne, farebné a presladené "macarons", na tomto mieste ich kúpite.

 Zaujímavé zákusky vlastnej výroby. No nie sú krásne? V ponuke majú aj torty.
 Macarons všetkých farieb a príchutí...1€/ks

 višňový
 pistáciový
 Dieťa zabavené...

Ak budete mať cestu okolo a pôjdete cez Michalskú bránu, skočte si na zákusok, alebo macaron do Simo pastry /Michalska 12/

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Mmm, pri návšteve BA určite nevynechám, vďaka za tip :) inak na kávu som aj ja náročná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Bibuško..
    Co je to zase za nádheru?:-)úplně se mi zbíhají sliny a ten interiér je super..dětský koutek velmi kreativní:-)
    Krásný den..
    Bi

    OdpovedaťOdstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe