Detské múzeum

21:53

Dnes mám pre všetkých z Bratislavy a okolia tip na víkend s deťmi. Keďže predpoveď počasia na víkend nevyzerá priaznivo, Detské múzeum je výborné miesto, kde sa môžete na chvíľu "zbaviť" svojich detí. 
Do 15. mája trvá výstava pre všetky zvedavé deti Ja a moje telo a Moje mesto. 
Hravou formou sa dozvedia ako funguje telo,uvidia ako vyzerajú orgány, aké sú zmysly a na čo nám slúžia.  

obrovský jazyk ako šmykľavka je určite zábava...



Druhá časť výstavy je Moje mesto. Tu si deti môžu vyskúšať "dospelácky" svet a zahrať sa na krajčírov, stavbárov, predavačky, lekárov...
Výstava simuluje mestečko, ktoré je zložené z jednotlivých koji. Vo vnútri sú umiestnené elektrárne, ambulancia, obchod, kaderníctvo a iné.
Vyžeňte deti za zábavou a vedomosťami a vy si zatiaľ vychutnajte kávu v malej kaviarničke, ktorá je súčasťou múzea.








Pekný víkend všetkým !
Biba

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Keby som bola menšia... No neváham :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si teraz vychutnávam všetky detské akcie a predstavenia pre deti, keď mám decká aspoň sa vyblbnem a nemusím sa hanbiť, že idem napr.do kina na rozprávku :)))))

      Odstrániť
  2. Bibka, ďakujem ti za skvelý tip. To je tuším telepatia, dnes som hľadala nejaký tipy kam s deťmi cez víkend, detské múzeum vyzerá na celkom dobrú zábavu. ...Renata

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no vidíš, tam sa tvoje dievčatá určite vyblbnú :)

      Odstrániť
  3. to je sranda :) aj teraz by som tam išla pozrieť :)

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. každý by mal zostať tak trochu dieťaťom že ? :)))

      Odstrániť
  4. Škoda, že je to takhle daleko...Mládě by bylo rozhodně nadšené(a já taky samozřejmě:-)) Moc pěkné fotky:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja len doplním, že toto detské múzeum je z druhej strany Slovenského národného múzea a určite stojí za to tam ísť. V SNM máte zase možnosť vrátiť sa v prehliadke 60 - rokov trošku do histórie - tam som bol nedávno a neľutujem.
    ahojte

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej ďakujem, úplne som zabudla dopísať adresu...na tú výstavu sa chystám :)

      Odstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe