Chrenovo-jablková pomazánka

22:00


Len tri ingrediencie potrebujete na túto sladko-pikantnú a osviežujúcu pomazánku. Zaujímavá kombinácia štipľavého chrenu a sladkého jabĺčka. Pomer chutí je na každom zvlášť, prípadne sa dá oživiť aj strúhanou mrkvou či kalerábom.

Chrenovo-jablková pomazánka
  • chren /stačí kúsok, podľa chuti/
  • jablko /stačí 1/2 jablka, tiež podľa chuti/
  • smotanové nátierkové maslo neochutené
  • soľ podľa chuti
Z nastrúhaného jablka odstránime šťavu, pridáme postrúhaný chren, premiešame s nátierkovým maslo a kto chce, môže dochutiť soľou.


Krásné už konečne slnečné a jarné dni !

You Might Also Like

13 komentárov

  1. krásné dny aj tobě!:) pomazánka vypadá skvěle

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hmmmm o takejto pomazankde som ani len nepocula :) vyskusam dik

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zaujímavá chuť..., len pomer chren-jablko si musí každý sám prispôsobiť :)

      Odstrániť
  3. To vyzerá dobre, ja som taká pomazánková :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...avokádová, humus, vajíčková, tuniaková, lososová, uhorková...aj ja ich všetky milujem :)

      Odstrániť
  4. Biba, lákavá chuť určitě musím vyzkoušet...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak máš rada pikantnú chuť určite vyskúšaj :)

      Odstrániť
  5. Bibka, tak to by som si dala, chren a jablko, to je moje a myslím, že by aj mojim chlapom chutilo (manželovi a dospelému synovi)...fotky sú krásne a pekné slnečné dni aj tebe! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hrabkám sa na nete a na čo nenarazím... Na skvelý blog! :) (našla som ťa inak cez diy vianočné balíčky :) a ešte aj inšpirácia na raňajky, idem teda vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dokonalá kombinace!!:-)) Přišel čas pomazánek, určitě jí vyzkouším!

    OdpovedaťOdstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe