inšpirácie

21:59


Týždeň nám začal a ja mám dnes na miesto receptu  pre vás zopár inšpirácii.
Prvou je tip na film Tajný život Waltera Mittyho. Film, ktorý ma zaujal ešte pred rokom, ale odvtedy ho neviem dostať z hlavy a pokiaľ ste ho ešte nevideli, určite odporúčam si ho pozrieť. Inšpiratívny príbeh obyčajného človeka, ktorý naberie odvahu vystúpiť z "komfortnej zóny" so svojho zabehaného života a začne žiť skutočný život. Úžasná kamera, silný príbeh a ešte lepšia hudba. Pustite si soundtrack tu.


Ako druhý tip mám trochu kultúry, jedinečnú výstavu v Pálfyho paláci v Bratislave, Szalay-Sokol-Picasso. Tu je malá ochutnávka...




Na záver niečo na zahriatie- zázračný nápoj, škoricovú limonádu. Detoxikuje, znižuje horúčku a teraz v zime dokonale zahreje. Do veľkého džbánu /1 L/ nasypeme 1 čl mletej škorice a zalejeme prevarenou, horúcou vodou, necháme trochu vychladnúť a osladíme medom a dochutíme citrónom. /ja ho pijem hlavne večer, keď mávam chute na sladké/

Prajem úspešný týždeň!
Biba

You Might Also Like

0 komentárov

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe