malé radosti

22:08

po malej pauze malé radosti z posledných dní...
pohľad z okna minulý piatok, z neba padali obrovské chumáče cukrovej vaty...
moje malé poklady, ktoré sa vynímajú na žiarivo bielom snehu


 tak toto by som mohla jesť každý deň: kurací steak v medovej marináde a šalát /paradajky, olivy,  uhorka, paprika, rukola a feta/



a radosť mi robia aj tieto cukríkovo ružové ruže a motivačný odkaz na nočnom stolíku.../ooch aké gýčové, ale čím som staršia tým viac takéto gýče milujem/

        Biba




You Might Also Like

10 komentárov

  1. Motivační citát je nádherný. A jídlo vypadá velmi lákavě..nebyl by recept? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. také maličkosti a krásy sprevádzajú aj mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bíba milé pokoukání, krásné maličkosti, měj se hezky Sonia:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná hlavně první fotka, naprostá nádhera:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. naozaj krásne vecičky a ten sneh bol úžasný,tiež sme čučali z okna na to:D :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš krásné fotky! A hrníčky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné fotky, ta první je kouzelná a ty hrníčky nemají chybu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ďakujem dievčatá, som rada, že vás moje fotky trochu potešili :)))))

    OdpovedaťOdstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe