DIY vlastné pečiatky

21:49


Nápad ako si vyrobiť vlastné pečiatky. So synom sme si vyrobili pečiatky na Halloween. Môžete si zvoliť akýkoľvek motív, niečo čo vás vystihuje a použiť ich napríklad na listy, alebo na vlastné "handmade" výrobky. 

Na výrobu svojich pečiatok potrebujete:
  • PVC linoleum / stačí kúsok/
  • korkové zátky / tie s dreveným ukončením som kúpila v predajni Da Vinci/
  • lepidlo
  • nožnice
  • pečiatkovú farbu a podušku
  • papiere



Z PVC som vystrihla svoje motívy /mačku, ježibabu, tekvicu/ obrázok by mal byť jednoduchý, môže byť aj písmeno, alebo iný znak. Obrázok som nalepila na korkovú zátku a hotovo. Pečiatka sa môže použiť.


Vyrobila som aj obálky a kartičky z farebného ručného papiera.



ježibabka na metle 



Takto môžete opečiatkovať pozvánky, listy, alebo ďakovné kartičky so svojou vlastnou značkou.

You Might Also Like

32 komentárov

  1. perfektní :)
    že tě napadly pozvánky... pořádáš nějakou halloweenskou párty? :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super nápad, to linoleum treba asi mäkké, že?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno také to PVC tenké, ale dá sa kúpiť aj taká penová podložka v Da Vinci aj z toho sa to dá, hlavne, aby sa z toho dalo strihať :)

      Odstrániť
  3. Bibka super nápad s razítkami, a krásne fotky v predošlom príspevku. Hlavne tá trojkolka je bombová. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aké zlaté! vďaka za inšpiráciu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to veľmi jednoduché a takto si spravíš obrázok aký len chceš :)

      Odstrániť
  5. nápadité, aj keď neuznávam halloween, najviac sa mi páči ten kocúrik :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Šikula, originální nápad, já jsem pro čarodějnici...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super! Mně se nejvíc líbí ty natural obálky :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie papiere sa mi veľmi páčili ani som si nevedela vybrať, toľko mali farieb :)

      Odstrániť
  8. Toto je super napad :) Ja som si vyrezava peciatky z gumy na gumovanie ale ide to dost tazko...na americkych blogoch som videla tety co to vyrezavaju do specialnej hmoty, ale neviem kde ju u nas zohnat :/ ale toto rozhodne vyskusam! urcite to pojde lepsie ako do tej gumy :D lebo to sa z troch kusov podarila jedna maximalne ...aa este si pamatam , ze v skolke sme vyrezavali do zemiaku a do jablcok :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. hej pečiatky zo zemiaku si pamätám :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nejlepší nápad, jsi úžasná. Hned jsem dostala chuť to vyzkoušet...jdu načít víno, abych měla korek ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Děkuji moc za ten nápad. Opravdu by mně nenapadlo použít špunty. Jak jednoduché! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To je paráda! Super nápad, možná někdy zkusím.
    Krásný den přeji

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dekuju za hezky komentar <3 toto je super super napad, moc se mi libi, jak je to jemne, nepreplacane a nekycovite. Big like ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. jej, super Biba, aj peciatky, aj papier,velmi mile a pekne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. to nemá chybu, ste šikovní! :-)....a krásne fotky, ako vždy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. No aj toto je úžasný nápad. Ostalo mi linoleum z balkóna, to musím vyskúšať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krasna razitka. Super napad. Jen to vyrezavani z lina musela byt pekna "piplačka":)

    OdpovedaťOdstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe